måndag 14 juni 2010

Everything that you've always dreamed of

Jaa,
nu var rocken slut för iår, och nu längtar man till nästa år (:
i onsdes åkte jag hem till lisa, och senare in till stan och hem till henne igen och vidare till rocken haha
träffade man sina fina igen, länge sen nu.
vi hade de ganska nice jag och lisa, sen somnade vi sött hemma hos henne senare!

i torsdes var de student för joel!
man blir både ledsen och glad när man tänker på det.
man kommer sakna alla treor uppe på skolan nästa år, de har blivit en bra del av livet vetni (:

fredag/lördag
stack lisa och jag ner till rocken igen.
bra som dåliga minnen har jag från dom dagarna, men man ska inte bry sig om småsaker
lisa och jag har haft grymt kul, träffat många nya fett nice personer, sjungit med smålänningar söta som socker haha!
kommer nog in lite bilder med sen, men de flesta är suddiga haha ;)

ha de gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar