tisdag 29 juni 2010

Syrran B-day!

Syrran b-day idag,
och vi drog då till sandviken och stekte fettet lite.
tog även ngr bad i det faktiskt ganska varma vattnet, svalkande!
jag har faktiskt färg på kroppen, känns sjukt gött,
men ändå blir jag fortfarande lite röd i ansiktet när jag solar!
en helt köttad läpp har jag med, alla som har sett den vet haha ;)
efter det drog vi hem och käkade lite gott iom att syrran fyller år,
lite jordgubbar fick man allt i sig också, sen öppnade hon sina paket! :)

senare skickade jag iväg ett sms till Frida och sa att hon skulle dra hit och bada lite pool med mig ikväll!
tyckte det kändes som en bra ide, och de verkade hon med tycka
stog och spelade lite i poolen med lite racket,
hela 27 grader är de i poolen nu med, sjukt göttans! :)
efter det satt vi bara inne och snackde en stund, mycket trevligt.
nu blir det snart en efterlängtad dusch för min del,
xoxo

1 kommentar: