fredag 23 april 2010

Bruudar

jaha, nu var det fredag igen. jätte bra!
behövs helg och roligheter :D
idag va de först skolan då, gick snabbt ändå.
hade nationellt muntligt i engelska, som jag inte ens visste om!
det gick sådär,
känns som sandra ställde mig & lisa i skuggan haha,
bara för hon är så sjukt duktigt på engelska.

men iaf, det blev hem sen.
och senare åkte man ner och hämtade frida, sen till maxi och möta lisa där.
sen storhandlade vi haha!
åkte hem till mig, och sen kom även sandra & hanna
blev en super kväll.
borde göra det mer, giiiirls <3

orkar inte skriva mer nu haha, är as trött säng och film blir nästa hållplats för klara, för imon sticker jag iväg till löddeköping/lund? på kvällen hoppas jag ju på en sak, men ja.. brukar ju inte bli som jag vill när det gäller de.


haha, fin bild av lisa idag (;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar