onsdag 21 april 2010

High on life

liten dag i skolan (:
jag och sandra var jätte duktiga på vår 2.5 rast, och läste massa samhäll!
måste ta mig i kragen och börja plugga mer nu, jag vet jag kan liksom.
men iaf,
anthon ska som vanligt vara dum och slå en i huet och ruffsa till håret, men, jag är van :)
har varit glad hela dagen idag, förutom när jag fick så jävluskt ont i ryggen.
gör så ont så jag börjar lipa, fattar inte.

åkte bussen hem sen iaf, och började gå hem från olofström.
sant, och jobbigt.
det typ små regnade också, sen ont i ryggen på det.
fatta glad man blev sen när mamma kom med bilen och hämtade upp en.

ikväll har jag pluggat en massa, och imon blir det heldag hemma med plugg på samhäll & matte.
kan ju hoppas det blir fint väder så man kan sittta ute och plugga, men tror ju knappast det?
vädret har ju inte vatt de bästa nu på senaste haha.
menmen

nu ska jag snart gå och lägga mig, och sova ut imon sen påbörja jobbet!
ni får ha det så fin fint annars (:

jag idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar