tisdag 20 april 2010

Heal the world

japp, vatt hemma från skolan idag.
min mage har vatt helt knäpp
den typ krampar sen helt plötsligt slutar den, sen börjar den igen.
har iaf hunnit med och skrivit ngr anteckningar till prov, usch.
har även vatt duktigt och rensat diket åt paps idag,
vilket resulterade att jag har fett ont i mina armar nu!
magen gör inte ont längre, så blir nog att man åker till skolan imon :)

jag tror jag längtar lite till nästa vecka, då det bär av till stockholm med klassen,
där ska jag nog även träffa daniel, som man lärde känna uppe i götet (:
blir nog en trevlig resa tror jag!
slipper skolan iaf.

nu ska jag nog plugga lite till,
sen in i duschen sen sova sött i min säng (:

slänger in en bild på marin & jag.
bara för jag saknar han (bilden togs för typ ÅR sen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar