lördag 31 juli 2010

?

jadu,
vet inte alls vad jag ska skriva,
denna helgen blev inte riktigt som tänkt,
i fredes var jag itne alls på humör för ngt så då blev de hemma kväll med morötter, dipp och ett bra tv program.

och idag var jag på sånt festhumör!
och vet ni då vad som händer ?
alla mina vänner verkar ha dött, just idag haha!
vissa är på kalas andra är ute på golf och någon annan har feber eller så är man i åhus!
har man otur då eller ?
annars vet jag inte vad som kallas otur haha!

menmen, iom att jag inte hade ngt alls att göra idag,
så blev de att ut å övningsköra för första gången det ni ;)
jag hade ju tillochmed talang haha (nästan iallafall)
blev ju några få nitlotter också haha ;)
+ att man lurade morsan att man kört genom hela byn i ettans växel,
åh gud vad hon skrattade, haha!

menmen, ska väl hänga här en stund, sen dra på ngn bra film :)
och hoppas på att morgondagen blir bättre!
puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar