torsdag 22 juli 2010

Dålig uppdate

ja lite dåligt,
men i måndes var jag iaf i karlshamn och grattade syrran emma för sina 31 år (:
blev trevligt med massa gott i magen!

i tisdes drog jag mig till kristanstad,
senare på kvällen blev det karlshamn igen och hem till syrran (frida).
sen drog vi och tränade, ute i solen.
var ganska roligt faktiskt!
blir nog det nästa tisdag med (:

igår blev det att dra ner till karlshamn igen och hem till syrran.
sen kom ngr av hennes kompisar med,
så satt vi och drack lite och spelade massa kortspel.
senare drog vi ner till östersjö och gick och checkade läget lite (;
åt langos igen!
andra gången i mitt liv, och jag tkr inte det är så sjuuuukligt gott som alla säger haha ;p

men jag har haft det trevligt iaf! :)
idag får vi se vad som händer.
puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar