lördag 10 juli 2010

Killebom

drog hem till hanna runt två,
så färgade hon mitt hår, hemska utväxt!
sen blev det att vi fixade oss, och jag lockade hannas hår, tkr det blev fint faktiskt :)

när vi äntligen blev klara, så drog vi till näsum.
så blev de lite festade hos robin, men skönt folk :)
kubb spelades, dock gick det ju väldigt dåligt typ ingen träffade någon gång haha!
efter det drog vi in till killebom där man träffade en del saknade

jag hade det jätte mysigt iaf!
åt min första langos också!
det var väl gott, men inte överdrivet som alla skriker om haha (;
sedan väntade vi med näsumarna på deras buss,
efter det träffade vi även lite listerbor,
fick mig en fin ros med :)

sedan tog vi cykeln och cyklade till husvagnen, (vi överlevde)
sen somnade vi ganska snabbt haha.
tack för kvällen/natten!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar