torsdag 18 februari 2010

enjoy, small little things

var hos doktorn i morse, kan ju säga att det inte hjälper alls att gå dit längre, det enda dom säger är att man ska vila och käka några piller.
meningslöst och man blir arg!
och han som jag hade, var ju lite smått knepig också, slumrade mest och man hörde inte vad han sa.
jag satt där och försökte hålla mig för skratt visssa gånger! haha

efter det blev de hem och äta lite frulle, sen körde papsen mig till skolan.
asso vår nya matte lärare är ju lite speciell, tycker jag ;o
annars har väl skolan vatt bra, som vanligt.
men ändå ganska irriterad på en viss person som bara snackar, snackar & snackar.
säger bara såhär; öppna aldrig käften om du inte menar det du säger! (:
menmen, ikväll blir de nog ner till träningen, dock utan att träna tror jag, ledsen klara.

ååh föresten!
i april blir det nog att kolla på THE BASEBALLS med sandra i malmö, haha.
riktig skön musik för öronen, blir nog att beställa biljetter snart hoppas vi på!



och måste säga,
lycka till, till holmgrenis på operationen idag!
fast tror inte de kan gå fel, men ändå..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar