lördag 13 februari 2010

I'm gonna miss you

har vatt en bra fredag.
blev en vanlig skoldag först, sen på kvällen spelade vi match mot ryd!
vi vann med hela 7-4 som kändes otroligt skönt.
men en annan sak som dock inte var lika skönt, var att jag fördärvade min fula lilla fot igen, den är blå nu igen.
fick så ont, så jag inte ens kunde fortsätta spela hela matchen, det suger.
men något som suger ännu mer än en ful liten fot, är att kidde, min kidde lämnar oss för karlskrona.
det känns hemskt, verkligen hemskt!
efter matchen fick han en super duper bra present av oss tjejor, man såg verkligen på han, hur glad han blev, de värme!
men när man väl skulle säga hejdå till han, krama om han och se han gå, gå ifrån en.
ja, det var då tårarna kom, och dom ville inte sluta rinna.
hur ska det gå utan dig?
en som alltid är glad, och som alltid får mig att le.
jag vet att det inte bara är jag som känner såhär.
är skit tråkigt att han måste lämna oss.
men jag är även glad för hans skull, att han har fått en chans o bli det han vill bli!
hoppas du fixar detta nu kidde liten, jag vet du klarar det!

/din solstråle.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar