söndag 21 februari 2010

When nothing goes right, go left

det är söndag, och en lung dag för klara.
syrran och hennes kille kom på besök innan idag med.
hon hjälpte mih lite med bloggen, så nu fattar jag de mesta, blir väl att man ska försöka tjäna lite pengar på den sen med ?
hade vatt gött och skaffat lite pengar, på ett enkelt sätt!

menmen, nu sitter jag här och tråkar, och vill de ska hända något.
men såklart är de lite dött.
ångrar lite att jag inte följde med linus till kstad idag, med fika och handboll.
lite dum var jag allt där (:

men nu ska jag fortsätta spela "bouncing balls" som jag typ har gjort hela dagen ?
men de blir bra med lite gammal musik högt spelande i bakgrunden
björn rosenström dör aldrig ut!
får väl lägga in ett litet klipp på en av hans låtar.
tycker just denna passar mig väldigt bra idag, känner mig lite värdelös haha
+ att de inte går bra i spelet nu heller :(
och, fy tusan vad jag saknar dig..


3 kommentarer:

  1. kompis till er båda 9222 februari 2010 kl. 07:08

    varför inte börja om från ruta nummer1 prata ut båda ni vet vad ni känner var rädda om varandra i stället och gör inte om samma misstag en gång till

    SvaraRadera
  2. Annan kompis.
    Som killen idetta fall resonerar hjälper det inte vad Klara gör.
    Med den inställningen kommer han inte att kunna behålla någon tjej.

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera