onsdag 10 februari 2010

The night of all nights


ja det blev ju en ganska jobbig och ensam kväll igår.
men de ändrade jag snabbt idag, tänkte "fan heller att jag ska sitta och tycka synd om mig själv ikväll igen"
så det slutade med att sandra kom till mig på kvällen, efter skolan.


kan ju säga vi hade sjukt kul haha.
jag mötte henne på torget när hon kom med bussen, och såklart gick vi direkt till ica.
mötte även en uller på kryckor, lite synd om han, jag hade aldrig pallat hoppa runt på kryckor i detta vädret!
men iaf, jag och sandra skulle då handla för kvällen haha.
blev nog mer än vad vi menade från början, men vi såg ju den ena goda efter det andra!
det mest lyckade köpet som jag själv tyckte, var lätt frödinges kladdkaka!

vi började ju såklart frossa i oss av allt de goda direkt när vi kom innanför dörrarna, kan ju säga vi brände de mesta av de vi köpte?
och sen kom sandra på att hon hade glömt sin mobil laddare hemma (typiskt henne)
så vi fick tänka på något riktigt smart, alltså gå till en annan lägenhet och låna en laddare, smart va?
vi hamnade till slut hos en da silva, som var snäll och lånade ut sin laddare haha.
skulle egentligen bara dit och hämta den sen dra igen, men tror ni det blev så?
nej, såklart inte, vi råkade visst stanna till 3 på natten, med skola dagen efter, förlåt oscar!
var verkligen inte alls kul att gå ut i kylan klockan tre på natten.

blev iaf en fin kväll iaf!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar