fredag 26 mars 2010

Fest

torsdag(igår):
det blev att man drog till bullen först i asarum, sen vidare och plocka upp någon.
sen till fest hos anthon, blev fint.
orkar itne skriva haha.

idag:
skola först, sen drog jag med lena & merita till hm, haha mycket folk och jobbigt.
sen lämnade merita oss och jag och lena drog vidare till briggen.
där arton och munken var, så vi satt och snackade lite med dom.
sen skulle vi hjälpa arton att köpa nya jeans, haha sjukt vad kräsen han är ;p
bullen kom sen och då stack vi till briggen igenoch åt lite,
senare lämnade lena mig.
så jag och bullen satt kvar med ngr andra.
efter det blev de att dra till resecentrum och vänta på bussen med bullen
killen har sjukt dålig balans haha, sorry (;

nu har jag precis ätit tacos, mmmm.
jag ska väl plocka undan lite på rummet, imon ska jag och syrran shoppa :D
sen får vi se vad som händer på kvällen :)

puuusss.


bild innan fest

bild idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar