tisdag 9 mars 2010

Good day

idag stannade jag hemma från skolan, hue värk -.-
så fick sova lite längre idag.
när jag vaknat blev de frulle, sen ut med vovven.
märkte att de var as gött väder ute, så tog fram solstolen och tog på mig bikinin och solade.
kändes verkligen som somnar när man blundade!
och musiken dundrade ut från fönstret, härligt var de.

annars har jag inte gjort så mycket idag, låg ute ganska länge.
brossan kom hem idag med, inget mer hemma själv för mig!
saknat han lite faktiskt haha.
ikväll har jag kollat på dejting in the dark, och världens kanske mest sämsta pojkvänner elr va de heter.
haha jag hade velat prova det, kul de hade varit! (dejting in the dark)
menmen, nu ska jag kolla lite mer tv, sen somna gott i sängen (:
skola imon igen.

puuussss
snygg bild på moltaz (;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar