torsdag 4 mars 2010

Lev, Skratta & Älska!

toooorsdag, innebär fredag och helg imon!!
veckorna bara springer iväg och just nu, har jag så jädra roligt!
jag och sandra har nog skrattat hela dagen, verkligen GAP flabbat, helt galet.
tog en sjukt massa fula bilder på oss haha, slänger upp några sen ;)
(kanske inte dom fulaste menmen)

efter idrotten hade jag, sandra och mirre jädra kul med haha.
idioter & fula är vi!
typ sprang som dårar över väggahallen elr va de heter, (skrek,skrattade)
bytte om i korridoren, drog ut genom dörren, försökte gå på snön, utan att sjunka ner haha.
såklart, trillade jag -.-
sen sprang vi genom lägenhetsområdet?
bergklättring över en backe med massa snö, haha.
asso det kanske inte låter så kul, men hahah sjukt kul om man fattar ;D
sen drog sandra & jag till bussen, men hon hoppade av vid sjukan, för hon ska tydligen vara barnvakt, haha VILKET SKÄMT, sandra kmr göra så dom svälter elr ngt haha.
jag åkte vidare till ofm, in på lindex och köpte lite nytt till garderoben.
sen vidare hem och nu sitter jag här,
ikväll ska jag försöka träna igen, saknar innebandyn jätte mycket, verkligen.

puuuuussssss
här kommer bilderna, inte alla

fisk sandra & fisk klara (ser ut som sandra har jätte stor näsa,och jag jätte långt avstånd på ögonen)
vanliga sandra & vanliga klara

klara säger; jag tyyycker om diiig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar