söndag 28 mars 2010

Nova

IGÅR;
jahapp, vaknade ganska tidigt,
för att fixa mig och sen sticka ner till khamn, och möta syrrans vid resecentrum.
sen blev de en tripp till lund, (nova).
frida fick böter på tåget, sen hittade hon itne sin mobil, sen blev vi nerstänkta av en bil som körde i en vattenböl.
usch, vi var arga.
sen haglade det så vi var helt blöta när vi kom fram.
så frida fick köpa nya byxor och jag fick köpa nya skor haha.
som vi använde direkt.

men iaf blev en del handlat, (frida tröst shoppade)
jag handlade två par jeans, armband, skor, och typ 5 par tröjor.
jag är nöjd iaf :)

sen blev de tåget hem, och när man var hemma blev de fix igen sen vidare på fest hos bullen.
haha blev många skratt, och kul var de.
var hemma runt tre, för då märkte jag att man ställt om klockan haha :D
tack för dagen/kvällen.

nu har jag sjukt ont i hela kroppen.
puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar