tisdag 16 mars 2010

Tiden är knapp, så jag njuter av den

var hemma från skolan idag,
blev att man tog fram solstolen igen, börjar iaf få lite färg nu.
kanske slänger in en bild.
det är verkligen ase gött och ligga ute nu, (ni som fortfarande tror det är kallt)

blev att man träffade maja en stund med, tog med vovven när vi gick idag.
hade dock inget koppel så hunden flög efter en liten ponny haha, fatta vad jag skrattade och typ skrek samtidigt. men den fega vovvsen kom tillbaka när han mötte en stor häst haha ;)
vi snackade en massa skvaller/minnen som vanligt jag och min lilla majs.
jao sen har jag inte gjort så mkt idag,

kan berätta om lisas fina dröm hon drömde om oss haha;
det var typ en ful gammal gunne med handbojar som jagade oss, sen försökte han strypa lisa haha.
sen typ sprang vi ifrån han och hoppade upp på en motordriven pulka och körde som fan haha :D as bra dröm!
det var allt för idag.
pusss




klaris

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar