söndag 7 mars 2010

Sunlight

igår;
lisa kom hit redan runt 11, så jag fixade mig och sånt när hon var här.
senare stack vi ner till olofström och hämtade upp rebecka och hennes lillasyster, sen åkte vi till åsjön.
där vi tog lite foton och sånt, jag slänger upp några bilder här.har inte fått alla än, men dom kommer väl också snart (:
vi låg ute på isen och sånt haha, fy vad blöt man blev om rumpan!
men kul hade vi iaf.

sen stack jag och lisa hem och åt, och lite sånt.
efter det ner till olofström igen, och kollade slutet av herrlagsmatchen som dom vann,
drog till willys och köpte pringleys elr hur de stavas, as gött!
drog till hallen igen och kollade min match, som jag tyvärr inte kunde vara med på, sista matchen med -.-
men hoppas jag kan vara med i Göteborg iaf :D
vi vann iaf med 7-2, mot lyckeby (y)
träffade favorit kidde med, saknat han!
efter det blev de hem på myskväll med lisa.

idag ska jag nog bara plugga och äta ben och jerrys haha!
syrran och eric kommer nog sen med.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar