lördag 13 mars 2010

Friday

skola först då, lite snack om gårdagen och allt de som hände.
VÄRLDENS GOASTE MAT I SKOLAN MED, asso jag, sandra, mirre & lisa äter oss verkligen smällfeta när det är köttfärslimpa, potatis och brunsås i skolan, asso det är så gott ?
sen sitter vi där helt tysta och verkligen slänger i oss maten haha, såsen typ svämar över tallriken haha!
så jädra gött, sen sitter vi där som 4 valar med magen helt spänd haha.

sen efter skolan drog jag lena och sandra till briggen och fikade en liten stund,
kladdkakan där var ju gudomlig haha,
sen satt vi där och snackade en stund, sen drog vi till bussen och hem till olofström igen (:

sen nu på kvällen har jag vatt med girlsen
(lisa, sandra & hanna)
sockertoppar!
åh så mkt gott vi åt med, chips med dipp, godis, fluff, kebabpizza & massa energi dricka!
asso denna dagen har ju typ bara handlat om mat haha?
men kollade vi på en film, som man bara blev helt, "irriterad" på.
JAG VILL OCKSÅ HA EN POJKVÄN!
en sån gullig, kör efter en med motorcyklen och stoppar en på bron, sen står man där å pussas! haha :D
låter ju helt töntigt nu, men haha as gulligt i filmen!
sen snackade vi typ om massa deprimerande saker haha, helt körda var vi.
men as kul kväll.
"älskar er tjejer, men just nu tkr jag inte om er"



2 kommentarer:

  1. hahahaq, såg ni "hur man blir av med en kille på 30 dagar"? något sånt heter den :)

    SvaraRadera