måndag 8 mars 2010

Wonderful

blev att man åkte till skolan,
hade ont i huet.
kollade på när någon författare snackade om hur de var att vara lebb typ ?
blev skit drygt efter ett tag, sen försökte hon avra rolig HELA tiden.
var ganska kul till en början, men så tjatade hon på så länge.
och den andra hon hade med sig fick inte säga ngt alls haha stackarn!

efter det satt man en stund i cafet, sen tog man bussen hem till olofström, och senare bussen hem till mig.
träffade plutten (linus) en liten stund med, bra tag sen man såg han ändå.
snackade lite med han o så, (:
hampus kom med sen, attans att jag inte hade hans pipa på mig!

menmen, sen nu kom jag precis hem från en promenad med majsan,
45 min blev de ute i snön med henne idag, lika gött varje gång.
vi blev dock rädda för en trekantig skylt som vi trodde var en fiskeman haha!
så fult var de.

nu ska jag väl sitta här en stund, senare bädda ner mig i sängen och dra på en rulle, eller kolla på tv (:
sen får vi se om jag sticker till skolan imon, just nu har jag sån jävulsk huvudvärk!

puuuussss!

1 kommentar: