måndag 1 mars 2010

Pray for tomorrow

jahaja, nu var de skola igen efter det underbara lovet.
blev mycket snack,
själv tycker jag mest hela skoldagen var jobbig,
men baggio gjorde iaf min morgon bra, haha tack!
-munk är bääst-

senare stack jag hem till syrran och färgade hennes hår och lite sånt,
rött blev de, faktiskt fin på henne (: (nöjd med min insats)
senare stack jag hon och eric till erics jobb,
så han tränade lite,
jag & frida gottade oss i massagestolen, som dock typ tryckte sönder vaderna haha?
och jag tog tillfället i akt och solade!
typ röd om kinderna nu, haha men jag får stå ut.
sen körde dom mig till joel, så jag var där en stund.

efter det kom väl mamma runt 7, sen åkte vi hem till lilla olofström igen.
snart blir de sängen och film, jag typ längtar ihjäl mig ?
sängen ser väldigt frestande ut!

haha lättroade är vi ;D

1 kommentar: