måndag 15 mars 2010

huet sprängs

skolan först dåja,
hade meditation första lektionen, låg på golvet å hade de gött till musik, dock en jobbig tjej röst,
(tänk bara på din andning, känn hur du andas in och sen ut)
men gött och bara ligga där, och inte göra ngt alls (:
sen blev det fruuuukost, ouuuffs så hungrig jag var, hann inte äta innan skolan, försov mig typ.
sjukt gott,
haha, jädra stoffe sa jag såg ut som en lucia idag, gillade inte det haha -.- :D

fick sån jädra huevärk med, har alltid det nu för tiden, grymt jobbigt.
sen känns de som man blir helt seg och tråkig mot alla, hatar de.
hade samhäll sen, blir mest bara arg på våra sånna lektioner, uff, jag fattar ingenting.

stack senare hem till olofström och fick bege mig till ungdoms saken för att fråga en sak,
efter det stack jag till lidl och köpte RUSSIN, mums!
sen upp till mamma och vänta till hon slutade.
haha brukar oftast faktiskt ha väldigt kul med henne och hennes jobbar kompisar,
coola, och rosas skratt glömmer man aldrig, diggar det stenhårt haha! (:

sen blev det hem till mitt lilla hem, och nu sitter jag här,
är stolt över migsjälv, idag har jag skrivit till min kusin, bara "hej kusin."
har inte pratat med han någon gång i hela mitt liv, så kände det var dags att just idag, när jag hittade han på facebook, att säga hej!
får väl se vad jag får för svar, (om jag får något)
ska nog snart ner till olofström och sola lite med majsen!

puss iaf!
(bjuder på lite bilder)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar